Roman Szymczak

Efektywne promocje

Czym zaskoczyć klienta? Jak „przyprowadzić go” do punktu handlowego? W jaki sposób dzięki promocji zwiększyć sprzedaż, nie zmniejszając równocześnie masy marży?

Obecnie najpopularniejszymi promocjami są obniżki cenowe. Zwykle odbija się to na rentowości placówki (sieci), a producenci obawiają się, że takie promocje i tak nie przyciągną klientów. Warto więc zadbać o to, by akcja promocyjna była naprawdę skuteczna.

Zakres doradztwa:

Laureat Prestiżowej Nagrody „Trener Sprzedaży 2015” według PNSA

SKONTAKTUJ SIĘ
ZE MNĄ

Potrzebujesz pomocy lub porady? Skontaktuj się ze mną na jeden ze sposobów podanych po lewej stronie!

REALIZACJE

OSTATNIO NA BLOGU

Informacja o cookies Zamknij informację o cookies
Ta strona korzysta z plików cookies(ciasteczek). Aby dowiedzieć się więcej na temat samych plików, sposobu ich używania oraz polityce prywatności, kliknij w dowiedz się więcej.