Roman Szymczak

Organizacja powierzchni sprzedaży

Badania dowodzą, że ponad 70% decyzji zakupowych klient podejmuje w punkcie handlowym. Jak w pełni wykorzystać potencjał przestrzeni sklepowej, a dzięki temu zyskać nowych klientów?

Zaawansowane rozwiązania mogą zmienić punkt handlowy w bardziej przyjazny i sprawić, że klienci zainteresują się szerszym asortymentem. Odkrycie tych potrzeb oznacza zdecydowany wzrost sprzedaży.

Zakres doradztwa:

Laureat Prestiżowej Nagrody „Trener Sprzedaży 2015” według PNSA

SKONTAKTUJ SIĘ
ZE MNĄ

Potrzebujesz pomocy lub porady? Skontaktuj się ze mną na jeden ze sposobów podanych po lewej stronie!

REALIZACJE

OSTATNIO NA BLOGU

Informacja o cookies Zamknij informację o cookies
Ta strona korzysta z plików cookies(ciasteczek). Aby dowiedzieć się więcej na temat samych plików, sposobu ich używania oraz polityce prywatności, kliknij w dowiedz się więcej.