Roman Szymczak

Standardy obsługi klienta

92% klientów jako główny powód swojego niezadowolenia podaje brak zainteresowania sprzedawców. Opracowanie standardów obsługi klienta szybko przekłada się na większy zysk.

Z powodu złych standardów obsługi i niewłaściwej postawy sprzedawców firmy każdego dnia ponoszą straty.

Każda branża ma swoją specyfikę – jedna ogranicza rolę sprzedawcy do kasjera, a inna wymaga, by stał się doradcą klienta. Zawsze jednak warto stosować jednolity standard, który będzie kolejnym elementem identyfikacji firmy.

Zakres doradztwa:

Laureat Prestiżowej Nagrody „Trener Sprzedaży 2015” według PNSA

SKONTAKTUJ SIĘ
ZE MNĄ

Potrzebujesz pomocy lub porady? Skontaktuj się ze mną na jeden ze sposobów podanych po lewej stronie!

REALIZACJE

OSTATNIO NA BLOGU

Informacja o cookies Zamknij informację o cookies
Ta strona korzysta z plików cookies(ciasteczek). Aby dowiedzieć się więcej na temat samych plików, sposobu ich używania oraz polityce prywatności, kliknij w dowiedz się więcej.