Wydaje się, że cele sklepów i producentów są zbieżne, gdyż pierwsi potrzebują towarów drugich. Jednak w praktyce sklep ma ograniczoną powierzchnię, a producentów tego samego towaru jest na rynku bardzo dużo. W konsekwencji sklep stoi przed trudną decyzją, jaki asortyment wybrać, a producent zadaje sobie pytanie, co zrobić, by właśnie jego towar znalazł się na półce.
tworzenie rzeczywistych makiet decyzji konsumenckich – drzewek asortymentowych kategorii
filmy instruktażowe
przykłady rozwiązań kategorii w różnych branżach
warsztat z praktycznymi ćwiczeniami
jak przebiega proces zarządzania kategorią
jak wykorzystać drzewko asortymentowe kategorii
jaka powinna być rola i strategia kategorii
jaką funkcję pełną motywy zakupowe w decyzjach asortymentowych
jak skorzystać z macierzy wyboru odpowiedniego producenta i produktu
jakie są zasady analizy ekonomiczno-handlowej w budowaniu kategorii
Potrzebujesz pomocy lub porady? Skontaktuj się ze mną na jeden ze sposobów podanych po lewej stronie!