Pomagam we wdrażaniu profesjonalnych narzędzi, które w perspektywie czasu okazują się bardzo skuteczne na rynku, wpływają na wzrost sprzedaży, marży oraz zdecydowanie poprawiają wyniki ekonomiczne.
Wiele sieci detalicznych czy firm producenckich nie ma wystarczającej wiedzy trade marketingowej, by skutecznie konkurować z liderami rynkowymi. Obawiają się utraty rynku i spadku obrotów, mają problemy z osiąganiem właściwych wyników ekonomicznych.
Zawsze dostosowuję się do specyficznych oczekiwań klienta i rynku. Pozwala mi na to ekspercka wiedza, którą potrafię zastosować w praktyce, i szerokie doświadczenie zdobywane w różnych branżach. Klienci cenią moje doświadczenie, pozwalające na realizację zaawansowanych projektów z zakresu trade marketingu.
Oferuję konsultacje w następujących segmentach:
Nowatorskie rozwiązania zarządzania kategorią poprawiają czytelność na półce sklepowej, zwiększają zadowolenie klientów i pomnażają zyski.
Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom z dziedziny psychologii cen, strategii zarządzania cenami i modelowania cenowego w oparciu o motywy zakupowe konsumentów Twój sklep osiągnie wyższą rentowność.
Badania dowodzą, że ponad 70% decyzji zakupowych klient podejmuje w punkcie handlowym. Jak w pełni wykorzystać potencjał przestrzeni sklepowej, a dzięki temu zyskać nowych klientów?
Merchandising to cichy, lecz niezwykle skuteczny sprzedawca. Jak przedstawić produkt klientowi, by intuicyjne odkrył potrzebę jego zakupu?
Czym zaskoczyć klienta? Jak „przyprowadzić go” do punktu handlowego? W jaki sposób dzięki promocji zwiększyć sprzedaż, nie zmniejszając równocześnie masy marży?
92% klientów jako główny powód swojego niezadowolenia podaje brak zainteresowania sprzedawców. Opracowanie standardów obsługi klienta szybko przekłada się na większy zysk.
Jednolity standard każdego z punktów sieci detalicznej, uwzględniający układ asortymentu, ceny, obsługę i strategie promocyjne, zwiększa konkurencyjność na rynku.
Każdy właściciel punktu detalicznego chce mieć wpływ na jego prowadzenie, a sieć oczekuje stosowania standardów. Jak osiągnąć w tym zakresie harmonię?
Potrzebujesz pomocy lub porady? Skontaktuj się ze mną na jeden ze sposobów podanych po lewej stronie!