Roman Szymczak

Zarządzanie kategorią

Znaczna część sieci handlowych stosuje strategię „wyciągania” od producentów dodatkowych rabatów, nie zwracając uwagi na asortyment, jaki muszą później ustawić w sklepie. W konsekwencji okazuje się, że niektóre rodzaje towarów są w przesadnej ilości cen i marek. Zły dobór asortymentu wpływa na mniejszą rotację, generuje zapasy oraz straty finansowe.

Zakres doradztwa:

Laureat Prestiżowej Nagrody „Trener Sprzedaży 2015” według PNSA

SKONTAKTUJ SIĘ
ZE MNĄ

Potrzebujesz pomocy lub porady? Skontaktuj się ze mną na jeden ze sposobów podanych po lewej stronie!

REALIZACJE

OSTATNIO NA BLOGU

Informacja o cookies Zamknij informację o cookies
Ta strona korzysta z plików cookies(ciasteczek). Aby dowiedzieć się więcej na temat samych plików, sposobu ich używania oraz polityce prywatności, kliknij w dowiedz się więcej.